PEP–Wiersma – Psychologische Expertise & Psychotherapie
- samenwerken aan beter -  

Evaluatieformulier

Cliënttevredenheid is een essentieel onderdeel van het kwaliteitsbeleid van PEP-Wiersma. Zorgverzekeraars willen goed geïnformeerd blijven over de kwaliteit van de geleverde zorg. Vragen uit de CQ-index (Consumer Quality Index) zijn voor dit doel met enkele praktijkspecifieke vragen aangevuld.

Wilt u onderstaande vragen over uw ervaringen met PEP-Wiersma beantwoorden?


1 = onvoldoende          
2 = voldoende
3 = goed
4 = uitstekend

Evaluatie

algemene vragen

Op het moment van afsluiting van het onderzoek, de behandeling of begeleiding
was u c.q. uw kind?
 jonger dan 12 jaar
 tussen 12 en 16 jaar oud
 16 of 17 jaar oud
 ouder dan 18 jaar
Het onderzoek, de behandeling of begeleiding is afgesloten of beëindigd in?
De nationaliteit van de cliënt is?
 nederlands
 anders
De ingevulde vragen betreffen het onderzoek, de behandeling of begeleiding van een:
 jongen/ man
 meisje/ vrouw

1 = onvoldoende  2 = voldoende  3 = goed  4 = uitstekend  5 = n.v.t.

contact

Bent u tevreden over de wijze waarop u bent geïnformeerd bij het
eerste contact en de aanmelding?*
  1  2  3  4  n.v.t.
Heeft u voldoende tevredenheid ervaren wanneer u tijdens de behandeling
 contact zocht (bijv. per telefoon, e-mail of brief)?*
  1  2  3  4  n.v.t.
Heeft u voldoende informatie gekregen over de onderzoeks-, behandel- en
begeleidingsmogelijkheden van PEP-Wiersma?*
  1  2  3  4  n.v.t.

informatie

Heeft u voldoende informatie gekregen over de aanpak van de behandeling
of begeleiding?*
  1  2  3  4  n.v.t.
Heeft u voldoende informatie gekregen over het te verwachten resultaat van
de behandeling of begeleiding?*
  1  2  3  4  n.v.t.

hulpverlening

Toonde de hulpverlener voldoende respect voor u?*
  1  2  3  4  n.v.t.
Vond u de hulpverlener voldoende geïnteresseerd in uw mening?*
  1  2  3  4  n.v.t.
Kon u de hulpverlener voldoende vertrouwen?*
  1  2  3  4  n.v.t.
Vond u de hulpverlener voldoende deskundig (goed in zijn/haar vak)?*
  1  2  3  4  n.v.t.
Kon u meebeslissen over de voorgestelde behandeling of begeleiding?*
  1  2  3  4  n.v.t.
Werd het behandel- of begeleidingsplan naar wens uitgevoerd?*
  1  2  3  4  n.v.t.

onderzoek, behandeling of begeleiding kinderen & jongeren

Vond u de behandeling of begeleiding de juiste aanpak voor uw problemen
of klachten of die van uw kind?*
  1  2  3  4  n.v.t.
Heeft u door de behandeling meer grip op de problemen of klachten van u of uw kind (gekregen)?*
  1  2  3  4  n.v.t.
Bent u of is uw kind door de behandeling voldoende vooruitgegaan?*
  1  2  3  4  n.v.t.

onderzoek, behandeling of begeleiding (jong)volwassenen

Werd het behandel- of begeleidingsplan naar wens uitgevoerd?*
  1  2  3  4  n.v.t.
Vond je het advies en de behandeling of begeleiding de juiste aanpak voor
je problemen?*
  1  2  3  4  n.v.t.
Ben je door de behandeling en begeleiding voldoende naar wens vooruitgegaan?*
  1  2  3  4  n.v.t.
Heb je door het onderzoek en de begeleiding meer grip op je problemen
of klachten (gekregen)?*
  1  2  3  4  n.v.t.

eHealth (indien van toepassing)

Heeft u de eHealth als een waardevolle aanvulling op de behandeling ervaren?*
  1  2  3  4  n.v.t.
Was de verhouding tussen e-mailcontact en gesprek voldoende in balans?*
  1  2  3  4  n.v.t.

tot slot

Wat zou u/ wat zou jij verbeterd willen zien aan de geboden hulp?

Welk rapportcijfer (1 tot en met 10) geeft u/ geef jij voor de hulp (tot nu toe)?
* Verplichte velden

Uw feedback over onze website stellen wij eveneens op prijs: klikt u hier.